Autor |
Wiadomość |
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Sob 17:26, 20 Sty 2007 |
|
Rozmiar mapy: Gigantyczna
Typ mapy: Wszyskie- zależne od terenu
Teren: Sawanna
Surowce na mapie: Dużo
Wieże: Tak
Zwierzęta: Nie
Urwiska: Nie
Wrota: Nie
Tryb gry: Standardowy
Poziom trudności: Łatwy
Surowce początkowe: Normalne
Warunek zwycięstwa: Standardowe
Limit populacji: 200
Brak mgły: Nie
Eksploracja: Nie
Pomoc SI: Nie
Wspólne surowce: Nie
Wlicz wieże do limitu populacji: Nie
Co o tym sądzicie?wypowiadajcie sie i zagłosujcie! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bossior dnia Sob 22:06, 20 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Deadman
Cesarz
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso
|
Wysłany:
Sob 17:33, 20 Sty 2007 |
|
Ukształtowanie powierzchni zostało na mapie tak urozmaicone, że rzeczą niedopuszczalną jest znormalizowanie wszystkich pojedynków do jednego schematu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Sob 17:36, 20 Sty 2007 |
|
tak,masz racje ale jest jedno ale:p
gra odbedzie sie jeszcze puzniej bo zanim ustalimy gdzie jest jaki teren to minie miesiać chyba! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deadman
Cesarz
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso
|
Wysłany:
Sob 17:39, 20 Sty 2007 |
|
Przecież można z mapy wyczytać jaka jest "ziemia". Wg. mnie nie powinno się wykluczać Urwisk i Zwierząt. Ten proces skończy się szybciej niż nam sie wydaje (chyba). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Sob 17:41, 20 Sty 2007 |
|
Co do zwierząt i Urwisk to są czynniki losowe, a tzar jest strategia wole miec jak najmnijszy udział losu tlyko umiejętnosći |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deadman
Cesarz
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Południowe Imirtuso
|
Wysłany:
Sob 17:44, 20 Sty 2007 |
|
Nie chcę Cie zmartwić ,ale umiejętności nieraz nie wystarczą gdy mamy do czynienia z beznadziejnym ukształtowaniem powierzchni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Sob 17:46, 20 Sty 2007 |
|
no tak ale jak najbardziej zmniejszyc wkład losu do gry |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun
Szlachetnie Urodzony
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ze wsząd
|
Wysłany:
Sob 22:02, 20 Sty 2007 |
|
1.pisze od wujka
Bossior napisał: |
Typ mapy: Sucha |
Co???
o ile dobrze pamiętam to powinny być różne typy map bo-(dwukropek nie działa)
-na początku przynajmniej oba państwa oddziela woda
-przecież będziemy walczyć w różnych miejscach na mapie
-mapa jest dość zróżnicowana.....rzeki...wyspy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Sob 22:11, 20 Sty 2007 |
|
zmieniłem:
Typ mapy: Wszyskie- zależne od terenu
np. jeśli bitwa będzie się odbywać na terenie z jeziorami będzie wtedy wybierany typ mapy: jeziora.
mam też propozycje:Jeśli obydwie strony mają inne zdanie np. w sytuacji gdzie można dać jeziora lub kontynent to o wyborze typu mapy powinien decydowac CAR.
Czy zgadzacie się zemna?jeśli nie dajcie tu swoje propozycje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun
Szlachetnie Urodzony
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: ze wsząd
|
Wysłany:
Sob 22:29, 20 Sty 2007 |
|
no teraz lepiej chociaż-
Bossior napisał: |
Teren: Sawanna |
może zależało by to od pory roku(jeżeli takowa będzie się zmieniać) i miejsca bitwy?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Nie 2:28, 21 Sty 2007 |
|
Teran wydaje mi się że istotny to nie jest,czy lato czy sawanna osobiscie nie widze różnicy wieć to może być dowolne np. ustalaja miedzy soba ci ktorzy graja |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kpt.Obieży
Samuraj
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany:
Nie 14:07, 21 Sty 2007 |
|
Czy tak trudno jest zrobić mapę. Ludzie!!! Jak każdy zrobi po jednej to mamy większość map. To zajmuje kilka minut.
Więc ja jestem za mapami zrobionymi przez nas. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Nie 15:18, 21 Sty 2007 |
|
ale po co utrudniac sobie gre,jesli sie robi szybkiemapki one wygladaja tak dziwnie lasy sa inne i najwazniejsze to ze ten kto robi mapke bedzie wiedziec gdzie jest wrog |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kpt.Obieży
Samuraj
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany:
Nie 16:16, 21 Sty 2007 |
|
Mnie to nie utrudnia gry! Chętnie zrobię kilka mapek, zawsze można zrobić jakieś urozmaicenia np. szczególne miejsca na mapie gdzie można długo się bronić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bossior
Głupi Żartowniś
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/4
Skąd: Huty
|
Wysłany:
Nie 16:19, 21 Sty 2007 |
|
jest tego jeszcze jedna wada: wlasciciel map wie gdzie sa zasoby na mapie i moze odrazu je przejac,a przeciwnik musi je jeszcze znalesc. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bossior dnia Nie 16:25, 21 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|